27. oktoobril korraldasime Tallinnas Insly kontoris kogemuste vahetamiseks B2B-müügi õpitoa. Eestis on palju rahvusvahelise haardega iduettevõtteid, kes müüvad oma tooteid-teenuseid peamiselt teistele, Eestist väljas asuvatele klientidele ning müük on kõigile eluline teema. Sestap saime kokku, vahetasime ideid ja õppisime teineteise kogemustest.

Rääkisime tööriistadest, töövõtetest ja sellest, kuidas müük käima peaks. Kogemusi jagasid Märtin Kosk Inslyst, Polina Medvedieva Avokaadost ja Stenver Jerkku eAgronomist ning müügi- ja turundusguru Andrus purde, kes andis startuppidele vahetut tagasisidet, kuidas kasvada ja mida tulevikus veel paremini teha saaks. Arutelu oli elav ning tekkis äratundmisrõõm sellest, et väga erinevates sektorites tegutsevad ettevõtted pistavad rinda sarnaste väljakutsetega. Müügi toimumise loogika on samuti sektoriüleselt sarnane.

Keskendumine ühele teemale tõi üritusele fookuse, mis tihti lihtsalt suhtlemisüritustel puudu jääb. “Tekkis palju põnevaid dialooge ja see oli vähemalt sama suur väärtus, kui ettekannete sisud,” ütles korraldaja ja Insly CEO ja asutaja Risto Rossar. Tagasiside oli hea!

Millest järgmisel korral kuulda tahaksite? Üks õpitoa vestlustes selgelt esile kerkinud teema on PR. Kas võiksime järgmistel kordadel ka sellele keskenduda?